Thats Is Stuff

Okey Okey, har precis varit med matte och ellan och lollo hos mig, vi har chillat sett på film ganska mysigt, sen så gick jag o lämna dom vid bussen men fick min lilla cigg så det blev en gooodie promenad, är ganska trött nu fan, i dag fick jag fyfan skönaste parfymen av mother sjukt nice oxå, och HAHAHAH jag får tattuera mig nu när jag är 15 SLÅ DET DU?!!! men måste skriva vid handleden 'Mamma* haha om jag ska vara ärlig så ska jag nog göra det, ändå hur mycke jag bråkar med min mamma ibland så älskar jag henne sjukt sjukt mycke, mamma kommer alltid vara num1, så nu säger jag bara en sak till er håll om dom hårt det kan vara det finnaste ni har,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0