Its Your Mind,

15 15 15år så gammal är jag, hahah bara 3 år till sen blire BROM BROM, sjukt nice fyfan, och då blir livet typ mer seriös om du förstår vad jag menar, menar inte direkt att livet inte är seriös nu, men men ni förstår, dom som inte gör det var vänlig att stänga av datan då!, a men nog om det, Händer i dag då?  jag vill fan bara dra ut just nu och vira runt vette fan vrf , hahah ni killar och tjejer har aldrig ni undrat hur det skulle vara att vara tillsammans med någon i runt 1 år typ? aaa det känslan skulle jag vilja ha, jag har fått höra folk kalla mig Player o shit, men det är bara bullshit, trött på det, om jag skulle vara en *player* skulle jag nog redan ha hafft något med din tjej eller hur ? men nej jag har ju inte det så jag är IKE en player, där fick man det sagt, men nu saker som jag ska börja bry mig om 1.familj 2.skolan. 3.vänner. 4. (skulle vara tjej)          aja men nu vet ni lite mer om mig me and just me, men nu ska jag smsa sönder matte så pajasen vaknar , så ha en bra daydaydaydyadyaydyayd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0