fuck..

är hos ellan just nu,ellan och matte myser som vanligt, haha vet ni vad.. börjar bli sjukt sjukt trött på kärlek hahah, inte för att jag är kär kär men ändå fan, man ser på andra och önskar att man hade det oxå, sjukt.. men saken är jag villö ha bnågon man kan vara länge med sjuk länge menar jag då, men men inte alla är likadana, men just nu har jag allt jag behöver mina kompisar, familj och allt, a VET NI VAD jag ska tattuera mig nu när jag är 15 hahah sjukt sofft fyfan, men ska skriva *mamma* haha gulligt? a fyfan men ska skriva det för att jag älskar min mamma,mor sjukt mycke, haha aja nog om det nmen nu ska jag vara social fast dom inte är det, men men cya <,9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0