Hemma från en Håååård Dag,

I dag har det fan varit ganska chill, vaknade up med att alex sov hos mig, vi käkade frulle sen drog han hem, senare vid 3-4 tiden kom han igen med freddan vi chillade här men fanns nite så mycke att göra så vi sa att vi ska kröka på fredag ist så hör av dig om det finns något, vet jag, senare så drog jag till en Person var där lite sen drog jag hem o sen dit igen konstogt nog, haha blev folm kväll o så kom man hem nu, var ganska chill asså men men, i mon ska jag nog bara ta det lungt eller får se haha, ska slänga up en musik vidio FEST MUSIK Menar jag då av självaste ALEX MORENO  tung snubbe,

a vet ni vad har börja tänka på det här skulle verkligen vilja börja med dj, menar då fixa up house låtar o shitt skulle vara roligt ju, haha, a men nu ska jag fan chilla o privata shit






När jag säger det Här menar jag det:  I LOVE HOUSE MUSIC Thats THE LOVE FOR ME,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0