Day And Night

 Det Är Sommar och grabbarna glider som folk säger, shit asså sommaren var ganska nice om ni frågar mig, krök kompisar brudarna i kort kort, de e niiiiice, i dag kanske de blir krök o bara softa o solen stekkkkalägger upp från tältningen sjukt nice ;)     men den kommer snart,


och bara för dom här Kända Bloggarna klagar på varandra då ska jag också,


gaybloggen:bög bög men ändå så hänger han med värsta tjejerna
paows: sköön brud asså
och skönaste sebastian: nya Kenza asså tung snubbe :)


fan asså sommaren är slut snart börjar skolan den 119 som alla andra eller dom flesta, Nästa år ska jag fan åka utomlands med alex har vi sagt, o VI SKA!, fyfan vad nice de skulle bli,

Men nu ska jag fixa ihop dagens vidio cyyyyaaaa








Broo And Broooo

Kommentarer
Postat av: Anonym

SÖTNOSAR!

2009-08-17 @ 01:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0