Heeeååååååå

Sitter just nu vid datan alehx lligger ner haha ;) fan asså har börjat tänka på allt just nu, vad man gjorde fel o allt. men men jag är lixom 15 år ? .... har hela livet framför mig kan jag nog lova. saknar min mormor oxå nu.. hoppas du har det bra man saknar dig sjukt mycke dagen du kommer tbx är jag där halvår asså sen jag såg dig... tragiskt, te amo sså säger jag bara.


jag svär folket, nya saker kommer nya saker händer folk förendrats då ska jag fan i mig inte förendras bara för andra gör det nej nej i am still ME. fan har skit tråkigt just nu fan ska jag gör kan inte sova haha tragiskt nog,

det Värsta av allt, är att man inte HAR någon o smsa just nu med alla jävlar sover fan  :S pinsamt...

 I mon Ska jag PÅ FEST!!!!  fyfan vad nice asså, ska kröka ta det lungt skita i allt folk värkar gå vidare snabbt så ska jag väll oxå göra det, skriver just nu med mimmi e hehe den ända som e uppe just nu (:   SMSA mig om du har tråkigt o läsaer detta nununununuun 0737854390 ;)





Cyaaaaaaa alla skriver mer i mon and movie ,) puss på rumpan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0