Hahi

idag Idag, i dag har jag varit med matte ellan danne, hos mig chillade och allt, sen drog dom, så var hemma lie sen dog man ut och körde fotboll med polarna, åkte sen med kevvin o käka en STOR FUCKING pizza kan jag nog lova hahaha sen är man home sweeeeeeeeeeeeeet home, vet ni vad ?.. saknar värkligen en känsla, kärlek känslan när jag ser mina polare med deras tjejer fyfan asså man önska ju oxå att man hade en tjej men kunnde vara med och allt, men men.. det kommer med tiden eller hur ?, men nu nunu personen jag kommer ha något på gång då ska man vara 100% säkert på att det kommer funka annars är ju det bara onödigt om man säger så,haha aja känner mig som en bög som skriver om mina känslor på blogg.se hahah pinsamt nog, men nu ska jag ducha and stuff, skriver a senare, ni får ha det bra peace out,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0