HAha. sjukt.

God Morgon Fyfan Kom Nyss Hem från danne asså shit hahaha sjukt roligt asså det var där, först så krökade vi killar lite hehehe o shit, sen så kommer några andra o såblir nice o shit men sen kommer dramat in  i festen asså shit, dricker man pallar man inte med drama ? så en tjej började bråka med sin Pojkvän festen men sen blev det goooooodie,  har INTE sovit Något asså fan... men det var sjukt nice asså, fan asså vad allt måste bli sjukt i bland i bland förstår jag mig inte på folk men jag vill värkligen förstå för jag älskar dom? heheh fattar ni ? a men det e  sjukt så sager jag, iiiiiiii dag  ska jag fan plugga tare ungt kanske dra ut senare men då blire lungiss, men nu ska jag fan dricka oboy,







Peaeaceccececeee;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0