God Morgon Igen folket

fan asså känner på a mig att det kommer vara sjukkkkkt sofft i dag asså :) ska kröka iallafall länge sen fan.. o måste få ut några känslor, har mått piss dom här dagarna men saken är ju att jag inte är ledsen jag är fan lite Glad om jag ska vara ärlig men jag e inte så omogen o blir kär efter nästa dag om du förstår  mig, men nog pratat om det,

Ska få Hund igen hahah (: slå den du, någon man kan bara chilla med ute utan att snacka med, säger till er hundar är det bästa som finns , trust me,   saknar dig min lilla andy hehe men nu är du där upe R.I.P




Kommentarer
Postat av: alex dahlin

fina minnen med den hunden, rip

2009-04-18 @ 13:54:40
Postat av: Sebastian andaur

hgahah aaa fan bror :) man saknar den där lilla skiten asså :(

2009-04-18 @ 14:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0