Förlåtttt :( ...

Förlåt alla för att det var ett tag sen, kan börja med att det är LOV!!! i lovet har jag varit med Flickvännen, polare o annat folk, oooo fyfan asså i dag var det en sjuk dag ska jag nog lova er, jag var hemma lite tråkade så jag skulle till kiosken o köpa coooollllaaa så ser jag en gubbe runt 50-60 åldern  så jag går fram till han och frågar om han har tändare, vet ni vad han svarade, * ni Blattar frågar alltid om tändare* hahah asså shiittt.... man mår ju fan piss efter det , vill han att jag ska dra ut med en svergie mössa eller svergie strumpor för att få låna en tändare, ? ska Vissa er en vidio o bevisa er att jag är svennen of svennen heheh ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

sebbe du är sjuk var stolt blatte och ta på dig en chiletröja till nästa gång

2009-04-14 @ 11:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0